Blog

Factuur verkopen? Bekijk eens de mogelijkheden van factoring!

Factuur verkopen? Bekijk eens de mogelijkheden van factoring!

Factoring is je factuur verkopen aan The Blue Factor. Waarom zou je je facturen verkopen aan een ander? Nou, dan hoef je niet meer te wachten tot je klant je factuur betaald. Dat kan namelijk erg lang duren aangezien de factuur termijnen langer dan een 

Geen personeel? Huur een freelancer in!

Geen personeel? Huur een freelancer in!

Steeds meer bedrijven hebben moeite met het vinden van gekwalificeerd personeel. Soms gaat het om een tijdelijke klus waarvoor je eigenlijk geen vaste medewerker nodig hebt. Als je dan in het wilde weg op zoek moet gaan naar een freelancer kan dat heel veel tijd 

Listerport maakt het mogelijk om webshops snel te laten groeien

Listerport maakt het mogelijk om webshops snel te laten groeien

Webshop-eigenaren zijn constant bezig om hun marktbereik te vergroten en daarmee hun omzet te laten groeien. Via de tool van Listerport wordt dit nu een stuk gemakkelijker: met één klik kan jouw webshop automatisch gekoppeld worden aan allerlei externe verkoopplatformen zoals Bol.com en Amazon. Zo bereik je in een mum van tijd veel nieuwe klanten, zonder hier iets extra’s voor te hoeven doen. 

Hoe werkt het platform van Listerport?

Je kunt jouw webshop software (zoals Shopify, Woocommerce en Magento) heel eenvoudig integreren in het platform van Listerport. Dit betekent dat jouw producten (inclusief alle productinformatie) automatisch in het platform worden gezet, waarna je ze met één klik op de externe verkoopkanalen kunt plaatsen. Hierbij kun je per product en per verkoopkanaal alle productinformatie nog aanpassen en is het mogelijk om je teksten automatisch te laten vertalen. Ook is het via het platform mogelijk om je productielijsten bij te houden, productfoto’s te optimaliseren en verkooprapporten per kanaal te verkrijgen. Zo kun je een vergelijking maken tussen de verschillende verkoopkanalen en zie je snel waar nog meer kansen liggen om te groeien. 

Wat zijn de voordelen van een internationaal marktbereik?

Listerport wordt momenteel aangesloten bij ‘s werelds grootste externe verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Alibaba, maar ook bij het populaire Nederlandse Bol.com. Dit betekent dat je via integratie met Listerport niet alleen maar Nederlandse klanten zult bereiken, maar ook internationale klanten. Veel Nederlandse online retailers opereren alleen in Nederland, waardoor hun omzet een enorme boost kan krijgen wanneer zij hun marktbereik internationaal uitbreiden. Buiten het feit dat deze internationale consumenten een nieuwe doelgroep vormen, zijn zij extra interessant voor Nederlandse retailers omdat ze Europese producten als hoogwaardige producten zien. Dit vergroot de kans dat ze een bestelling bij je plaatsen. Zo kun je via het platform van Listerport gemakkelijk en snel veel nieuwe klanten bereiken en je omzet laten groeien! 

Ben jij geïnteresseerd in ondernemen via Listerport? 

Momenteel wordt er druk gewerkt om het platform van Listerport zo snel mogelijk te lanceren, waarna het mogelijk is voor online retailers om te groeien samen met Listerport. Ben je enthousiast geworden over Listerport? Meld je dan aan om nog eerder toegang te krijgen tot het platform. Om Listerport tot een succes te maken, wordt er nog gezocht naar investeerders. Investeerders in Listerport kunnen een rendement verkrijgen tot wel 21,8%! Via de website kun je meer informatie vinden over investeren in Listerport en over het platform zelf. 

Digitale software die jouw bedrijf verder kan helpen

Digitale software die jouw bedrijf verder kan helpen

Diverse bedrijven moeten nog een slag slaan op het gebied van digitalisering. Er is verschillende software beschikbaar die onderdelen binnen je bedrijf kunnen automatiseren. Dat scheelt uiteindelijk weer extra handmatig en levert je dus extra handen op die nu dus op een andere manier handig 

Haal meer klanten uit een professionele PowerPoint bedrijfspresentatie

Haal meer klanten uit een professionele PowerPoint bedrijfspresentatie

Elk bedrijf heeft bepaalde partners, om die band goed te houden is het verstandig elkaar goed te kennen op gebied van bedrijf. Maar hoe breng je dat het beste over? door bijvoorbeeld een bedrijfspresentatie, een korte en krachtige manier waarin alle informatie wordt doorgespeeld die 

Aandelen brokers gebruiken voor beleggen in aandelen

Aandelen brokers gebruiken voor beleggen in aandelen

We trappen een open deur in wanneer we zeggen dat het vandaag de dag (wellicht meer dan ooit) mogelijk is om op de meest uiteenlopende manieren te beleggen. Eén van de meest traditionele beleggingsproducten zijn uiteraard aandelen. Een investering doen in aandelen is mogelijk bij zogenaamde aandelen brokers. Het betreft hier brokers die zoals de naam reeds laat vermoeden zijn gespecialiseerd in het aanbieden van aandelen. Deze specialisatie zorgt doorgaans niet alleen voor een groot aanbod met aandelen, daarnaast kan je er veelal ook nog eens in beleggen tegen zeer interessante voorwaarden. Wil jij ook graag meer ontdekken over de voordelen die aandelen brokers met zich meebrengen? Dat kan op deze pagina!

  1. Wat zijn aandelen brokers precies?

Zoals we hier in de inleiding reeds hebben aangegeven is het zo dat aandelen brokers ervoor hebben gekozen om zich te specialiseren in het aanbieden van aandelen. Betekent dit dat er geen andere beleggingsproducten aangeboden kunnen worden? Uiteraard niet. Er zijn heel wat brokers die bijvoorbeeld ook obligaties in hun aanbod hebben opgenomen. Wat dit wel betekent is dat het aanbod met aandelen bij brokers veruit het grootst is. Met andere woorden, er kunnen wel andere beleggingsproducten in het aanbod terug te vinden zijn, maar ze zullen altijd de minderheid vormen. Toch, ben je van plan om ook te beleggen in andere beleggingsproducten? Ook in dat geval zou je daarvoor dus in principe perfect een beroep kunnen doen op aandelen brokers. 

  1. Welke kosten brengen aandelen brokers in rekening?

Het spreekt voor zich dat brokers commerciële partijen zijn die bijgevolg ook winst dienen te maken. Omwille van deze reden moet je er bij aandelen brokers altijd rekening mee houden dat er bepaalde kosten in rekening zullen worden gebracht. Om welke kosten het dan precies gaat is sterk afhankelijk van de broker in kwestie. Enkele kosten waar je mogelijks bij een dergelijke broker mee kan worden geconfronteerd zijn dan ook de volgende: 

  1. Een bewaarloon voor het “bewaren” van jouw digitale effecten; 
  2. Een commissie op de order die wordt geplaatst; 

Het is zo dat niet alle aandelen brokers dezelfde kosten hanteren. Niet alleen de hoogte van de kosten kan verschillen, dat geldt zeker ook voor de aard ervan. Met andere woorden, het is best mogelijk dat de ene aandelen broker ervoor kiest om een commissie aan te rekenen op de aan- en verkoop van aandelen terwijl de ander dat niet doet. Voordat je ervoor kiest om te gaan beleggen bij een bepaalde aandelen broker is het dan ook steeds de moeite waard om even grondig de verschillende kosten die worden aangerekend te vergelijken. 

  1. Zelfstandig beleggen bij aandelen brokers

Aandelen brokers bieden hun gebruikers tegenwoordig de mogelijkheid om volledig zelfstandig te beleggen door middel van een platform dat op hun website wordt aangeboden. Wil jij dus met andere woorden voor het uitvoeren van jouw belegging in aandelen niet langer afhankelijk zijn van een derde partij? In dat geval ben je bij aandelen brokers aan het juiste adres. De klok rond is het dan ook mogelijk om jouw orders door te geven of te beheren!

Wat zijn de voordelen van payroll?

Wat zijn de voordelen van payroll?

Om het concept van een payroll service beter te begrijpen, kunnen we het beste de voordelen ervan beschrijven. Als werkgever zijnde kan je dan afwegen of je gebruik moet maken van deze service. Voor werknemers is het ook belangrijk om dit door te nemen, er 

Het vinden van de juiste naam voor jouw bedrijf

Het vinden van de juiste naam voor jouw bedrijf

Het opstarten van je eigen bedrijf is spannend. Er komen veel dingen kijken bij het realiseren van je eigen zaak. Je denkt na over je product of dienst en de doelgroep die je wilt bereiken. Wanneer je weet wat je gaat doen, waarom je het 

3 tips voor jouw business blog

3 tips voor jouw business blog

MacBook Pro on table beside white iMac and Magic Mouse

Als ZZP’er wil jij je kennis graag met anderen delen. Je wil laten zien welke expertise je hebt, hoe je dit hebt ingezet voor je klanten en hoe anderen met jouw kennis of tips aan de slag kunnen gaan. Maar hoe zet je nou een blog op? Hoe vaak ga je bloggen? En waarover ga je bloggen? Met deze drie tips wordt jouw zakelijk blog een groot succes.

Blog alleen over jouw expertise

Er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden van online marketing blogs die claimen over één expertise te bloggen, maar eigenlijk over vrijwel alles binnen het online marketing gebied bloggen. Ook leuk. Als je domeinnaam toevallig Frankwatching.com of Marketingfacts.nl is. Niet het geval? Blijf dan vooral bloggen over jouw kennis over zakelijk vloggen, het creëern van toffe banners of het optimaliseren van Google Ads campagnes.

Geef ook niet gelijk alles weg in één blog. Verdeel jouw kennis over meerdere blogs. Eén lang blog over het registreren van je domeinnaam, je hosting en het thema van je blog zorgt voor duurzame content (content die over een jaar nog steeds relevant is), maar je kan het ook opdelen. Zo biedt je waarde aan je bezoekers waardoor ze elke week of elke maand weer terug willen keren naar jouw website. En niet naar Frankwatching.

Optimaliseer je blog

Er zijn genoeg blogs die geen meta titels en meta descriptions hebben ingevuld. Wordt dan maar eens gevonden in Google. Dit online marketing blog pakt het anders aan. Zij maken bijvoorbeeld gebruik van Yoast SEO. Hiermee kan je aan elke category en elk blog een meta titel en meta description meegeven. Kost je per blog hoogstens een minuutje tijd, maar het levert je veel mooie posities op. Als je ze goed optimaliseert, tenminste.

Investeer in een website

Jouw blog is een verlengde van jouw bedrijf of jij als merk. Natuurlijk kan je voor een gratis WordPress thema kiezen, maar waarom niet een website laten maken? Dan kan je zelf aangeven hoe je je website eruit wil laten zien, hoe je je blog wil laten weergeven en wordt de structuur al goed voor je ingevuld. En eerlijk is eerlijk: het is zoveel professioneler om een op maat gemaakt blog of een op maat gemaakte website te hebben. Het is onderdeel van jouw merk, dus waarom niet investeren in zo iets belangrijks?

Actieonderzoek

PowerPoint presentatie geven? Maak gebruik van een

PowerPoint presentatie geven? Maak gebruik van een

Je gaat een presentatie geven aan een belangrijke klant, of het is zelfs een die nog geen klant is. Het is dan heel belangrijk dat de presentatie goed verloopt. En alles wat hier aan vast zit, is meer dan je denkt. Het kan zomaar het