Waarom lanyards boven naamkaartjes?

Op beurzen, open dagen of andere events heeft u in principe keuze tussen de bekende naambordjes of, wat u ook veel ziet, zijn lanyards. Lanyards, ook wel keycords, zijn een uitermate geschikte optie om het bedrijf te promoten, op een praktische manier. Waarom lanyards? En wat zijn do’s en dont’s bij het regelen van deze handige hangers? Overigens zijn lanyards eerder praktisch promotiemateriaal dan dat het echt goede geschenken zijn. Wel een echt goede weggever is onder meer de pen. Origineel? Meer dan u waarschijnlijk denkt!

De juiste inzet voor het juiste resultaat

Keycords zijn de ideale vervanger van naambordjes en daarbij goed promotiemateriaal, mits ze juist worden ingezet. Zorg er allereerst voor dat de naambordjes die eraan worden gehangen alleen de hoognodige informatie bevatten. Ze moeten leesbaar zijn en het moet voor de gesprekspartner niet nodig zijn om te zoeken naar wat hij wil weten: uw naam (en eventueel het bedrijf waar je voor werkt). Let op de achtergrond, de kleur en het lettertype. Zaken zoals een website of het logo zouden uitstekend op de lanyard zelf kunnen worden gedrukt. Maak hier keuzes in en gebruik voor andere zaken, bijvoorbeeld QR codes of apps andere promotionele artikelen.

Relatiegeschenken? Denk er goed over na

Lanyards zijn uitstekend promotiemateriaal bij evenementen, maar zijn ze ook zo goed als relatiegeschenk? Alleen wanneer het gaat om een heel kleine, subtiele weggever. Het is tegelijkertijd belangrijk om niet te overdrijven. Grote of dure geschenken scheppen ongemak en zijn niet altijd praktisch. Relatiegeschenken nodig? Laat dan eerder pennen, powerbanks of USB-sticks bedrukken. Deze 3 geschenken staan bovenaan de lijst van meest populaire relatiegeschenken. Een pen, is dat niet achterhaald? Begrijpelijk dat u dit wellicht denkt, maar door de enorme veelzijdigheid aan pennen én bedrukkingsmogelijkheden is en blijft het bedrukken van pennen absoluut de moeite waard. Echte trends in de branche van relatiegeschenken zijn overigens duurzaamheid, technologie en een persoonlijke benadering.  



Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

2 × 4 =